24 Mayıs 2009 Pazar

Cumartesi...d=(





Dün cumartesiydi ve ben cumartesileri hiç ama hiç sevmiyorum…çünkü o gün çalışan azınlıktan biri de benim…sevmediğim için olsa gerek cumartesileri çok kötü giyinirim belki de akşamdan ne giyeceğimi hazırlamadan yatıp sabah da 10 dakika da hazırlanıp çıktığım içindir… eşim de gün içinde 50 kere arayıp;şimdi kızımla şunu yapıyoruz,birazdan şunu yapmayı planlıyoruz dediğinde iyice beter bir gün oluyor benim için..5 gibi işten çıkıp 6 da eve geldim…eşimi yürüyüşe yollayıp..kızımla alışverişe gittik..şimdiden bayılıyor mağazalara girip çıkmaya..ama en çok da merdiven kısımlarını beğeniyor…benetton da süper indirim vardı kızıma ve kocişime çok güzel şeyler aldık…daha sonra 1-2 yere daha uğrayıp alışverişimizi tamamladık;aslında bu yaz Pelinsu’ya hiçbir şey almayacaktım ama o kadar güzel şeyler vardı ki dayanamayıp aldım..bir de kendime alırken bu kadar hevesli olsam ya…artık hiç kıyafet almak istemiyorum…..:(

Bugün de Pazar kızım hala hasta sayılır..ben de hastayım…kociş sürekli elinde öksürük şurubuyla geziyor..çünkü bana kalsa içmeyeceğimi biliyor..birazdan kelebek uyanır..biz de dışarı çıkarız artık…şimdi eşime katılıp Formula 1 Monaca ayağını seyrediyorum…

7 yorum:

♥sibelinsu♥ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun Sibel, hem sana hem kızına. Cumartesi çalışmak gerçekten işkence oluyor insana. Ben Kasımda tekrar işe başlayacağım ama hani şöyle cumartesi çalışması olmayan bir iş karşıma çıksa da eski işime dönmesem diye hayal kuruyorum.

♥sibelinsu♥ dedi ki...

teşekkür ederim...şansın varsa cumartesi olan işlere hiç bakma derim...bebiş de olunca çok zor oluyor...)bu ara da ilk yorumum için teşekkürler...

FASHION CHALET dedi ki...

she is so beautiful :)

x

♥sibelinsu♥ dedi ki...

thanks fashion chalet...)

Judy Abbott dedi ki...

kız Sibel, çok paçozun başkanısın,
insan söylemez mi blogger oldum blog alemine katıldım diye beaaaaaaaa

♥sibelinsu♥ dedi ki...

ya kızım ..daha yeniyim ya bilemedim...yazacak bişey bulabilir miyim diye...herşeye atlıyorum sonra fos çıkıyor ya ondan..:)

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)