27 Şubat 2010 Cumartesi

3ü bitti...kaldı 1

Pelinsu 2 gün okulu asıp ananede kaldı,malum bize 15 tatil olmadı, minik sıkılmıştır bunalmıştır diyerek anane havası aldıralım dedik ama bizimkinin okul aşkı başka,yok okuldan geri kalırım,yok arkadaşlarıma tatil olursa ben de yaparım ama onlar okula giderse ben de giderim..biz de herkese tatil dedik mecbur çünkü plan yapılmış,hazırlık yapılmış 2 bavul hazırlanmış..gecenin bi yarısı karar değiştirmek olmaz…
İlk gün hep beraber Akmerkez’e gittik..GAP vitrininde ve önünde bir Pelinsu gördük..:)




Gönlünü de yapıp çıktık….


Ertesi gün bebişli göbüş çekimi yaptım…ben çok beğendim fotoları…aktarma işi bitince buradan da paylaşırım…

Bugün de bebiş alışverişi yaptık ama ne alışveriş.omuzlarım göçtü resmen….eve geleli 5 saat oldu ama hala atamadım yorgunluğumu…
Bugün bir tanımadık..bizi görünce aaa sibelinsu dedi,gülümsedi…:)
Yarın mümkün olursa evde pineklemek istiyorum...

24 Şubat 2010 Çarşamba

GüZel TeSadüf..:))

pelinsu kirazzadeye konuk olmuş..:)
Ortak izleyicimiz Sevgili ghanima sayesinde haberimiz oldu...:)
Teşekkürler kızlar..:)

22 Şubat 2010 Pazartesi

Haftasonu pelinsunun sınıf toplantısı vardı…biz pek bi meşgul olduğumuzdan bu işi babamıza devrettik..pek bir gururlanmış koltukları kabarmış bir halde döndü eve …kızımız sınıfın hatta okulun en gözdesiymiş…her evde en çok anlatılan pelinsuymuş… yıl sonu gösterileri varmış ama kimin ne rolü olduğu ailelere sürpriz olacakmış..bizimkini sıkıştırdım ama hiç ipucu vermedi …

Miss judyim arayıp GAP mağazasının vitrininde kocaman bir PELİNSU gördüğünü söyledi..bakalım biz henüz göremedik..:)

Ananeyle Üsküdar gezmesi yaptık….

Martıların karnını doyurduk..



Balıkçılar çarşısına gidip balıklarımız seçtik..

Bu fıstık yemek yapma konusunda çok başarılı elini dokundurduğu herşey çok tatlı oluyor..

10 dakikalığına çıktığımız Bahariye turumuzu 2 saatte tamamladık..:)
Buzda dansa devam…fotolarımız ve komik videomuz yarın…:)

20 Şubat 2010 Cumartesi

Boşver beni
Mühim değilim
Bu O'nun hikayesi
Çok beyazdı, kir tutardı
Ömrü kelebek kadardı
Mektupları şişedeyken
Bir de bakmış deniz yokmuş
Tek başına dans ederken
Mutsuzluktan sarhoşmuş
Daha 17, 17, 17
17'ymiş.
Oyundan kalkmak isterken
Kağıtlar dağıtılmış
Bu hava boşluğunda
Artık her şey satılıkmış
Trafikte akmayan
Hep onun şeridiyken
Söylediği son şarkı
Elveda Zalim Dünyaymış
Daha 17, 17, 17
17'ymiş
Teomanın bu şarkısı bana hep onu hatırlatır..çünkü o 17 sindeydi ...
ALEV…benim çocukluk kankamdı..hoş eminim şimdi yaşasaydı hala kankam olurdu…benden 2,5 yaş küçüktü..aslında benden 1 yaş küçük olan ablası çidom da kankamdı hala da öyle ama Alev bir başkaydı..bir başka deli doluydu…bir şey yapmak istediğimde yanımda kimse olmasa o olurdu…bir yere yalnız gitmek istemesem başkasını aramaya gerek yoktu o gelirdi mutlaka..yaz tatillerinde her sabah kahvaltımızı beraber yapardık annelerimiz de kankaydı…okul ve uyku hariç hep beraberdik..gece yarılarına kadar oturur konuşurduk..gördüğüm en güzel siyah saçlar onunkilerdi..her zaman gülen gülmese bile gülümseyen bir yüzü vardı..pamuk prensesli bir piyeste pamuk prensesin kim olacağı baştan belliydi..
Evimiz yokuştaydı o yüzden ailelerimiz bisiklet almamıza izin vermezlerdi…o zamanlar çocuk aklımızla biz gizli gizli fotomaç gazetesi alırdık her gün..çünkü kuponları biriktirip bisiklet alabiliyorduk…bisikletimizi almaya bayiye beraber gitmiştik..sabahtan akşama kadar deli gibi bisiklete biniyorduk…en son yine onunla binmiştim o gittikten sonrada hiç binmek istemedim binmedim de…evlerimiz karşı karşıyaydı..o kafasını uzatır sibooo hadi gelin derdi.balkona ilk çıktığımda hep o tarafa bakardım,ondan sonra oraya bakmadan yıllar geçti..zaten mahallemizin de ondan sonra eski tadı kalmadı..20 şubat 2000 işte ben ölümün ne demek olduğunu,geride kalanların hayatının nasıl değiştidiğini işte o zaman gördüm…en saf,en temiz kankamı ÖZLEDİM..:(

15 Şubat 2010 Pazartesi

Öksürüğe deva …SAHLEBİMSİ…

Hasta olduğumuzda öksürürüz ya özellikle de gece yatınca artar uyutmaz falan..işte o kötü ana süper çare…klasik ıhlamur içine kuru zencefil, elma kabuğu, limon dilimi, tarçın, bazen biraz bal ve karabiber…iğrenç karışım ..oldum olası sevemedim bu karışımı .öyle adaçayı rezene çayı yeşil çaydır.ottur..mottur hiçbir zaman severek ve isteyerek içmedim,içemedim ben …güzel annem küçükken yapardı ballı ıhlamur babamla bir olup içmem için baskı yaparlardı..küçükken beni hiçbir şeyle korkutmayan bir dediğimi iki etmeyen bu ikili o ıhlamuru içirmek için birlik olurlardı sonunda içerdim ama içtikten sonra bir şekilde dışarıda olurdu o ıhlamur çayı(ne şekilde olduğu anlaşıldı sanırım puhaha)…kesin bu karışımların yararı vardır…hatta ben de Pelinsu hastalanınca iç kızım göğsün yumuşar yapışkanlar çıkar diyerek içiriyorum ,neyse ki çok zorlamadan içiyor kuzucuk..anne olmanın kurallarından biri de sanırım bu ıhlamuru içirmek.. neyse nerden nereye geldim geçenlerde fena halde hastalanınca telefonda nilomla öksüre pöksüre konuşunca vermişti bu tarifi..yap hemen iyi gelir demişti…bende yapmıştım ve şimdi tavsiye ediyorum…1 hafta boyunca tembellik etmeyip kocişle yatmadan içtiğimiz de oldu gece 3 de kalkıp içtiğimiz de..gece öksürüğünüz mü tuttu..kalkın hemen geçer diye beklemeyin… geçmez.. yapın bu karışımı 1 kahve fincanı içine 1 çay kaşığı kadar tarçın koyun ve kaynatın ben tatlı sevdiğim için içine şeker yerine balın yararını da düşünerek bal koyuyorum…nilom tadı kötü oluyor dedi ama ben beğendim çakma sahlep gibi oluyor ..hatta yine nişastanın etkisini de düşünerek hem daha yaralı hale getirebilir hem de tadını biraz daha sahlebe yaklaştırabilirsiniz..şiddetli öksürük anında içtiğinizde 1 dakika kadar daha öksürebilirsiniz ama sonrası sabaha kadar deliksiz uyku…Sibelinsu demişti dersiniz..hadi bakalım iyi uykular…:))
Teşekkürler NİLOCUK..:))

14 Şubat 2010 Pazar

Bir gün değil...ömrümüz boyunca..

Tam 10 senedir kutluyoruz biz bugünü…ilk ve tek aşkımla …
İlk görüşte aşktı bizimkisi ..senin için benim yeşil yeşil bakan gözlerim, saçımdaki rengarenk tokalarım..benim içinse senin japon japon bakan sevimli gözlerin ,ballı suratındı ilk etkiyi bırakan…mükemmel bir çift olacağımız ilk günden belliydi…hatta birbirimizle evleneceğimiz bile o ilk bakışmadan belliydi …aranan kan bulunmuştu…



8 Şubat 2010 Pazartesi

KıSKanÇ PeliNSU..:)

Pelinsu’nun dolabını düzenledik bugün.Özene bezene seçilmiş her kıyafetini belki ağabeylerimin bebişleri kız olur umuduyla saklamıştık ama gelgelim bizim miniş erkek olacakmış.. eee bu durumda bizim elbiseler güzelce paketlenip ihtiyacı olan farklı yerlere verilmek üzere poşetlendi…içlerinden bir iki kıyafet bizim fıstığın XL bebişi için ayrıldı..Pelinsu sevinçle giydirdi bebeğini ,ama inanılmaz tatlı olunca baba dayanamayıp kucağına aldı agucuk magucuk yapmaya başlayınca ,haftalardır yaşasın kardeşim olacak(yeğenini kardeşi sanıyor..:) diye havalara uçan telefonda konuştuğumda kiminle konuştuğumu umursamadan kardeşim olacağını söylesene anne diyen,öğretmenlerine komşularımıza yolda gördüklerine benim kardeşim olacak diye haber verip bizi zor durumlara sokan Pelinsu kıskançlık krizine girdi…Babasına inat bütün gün benimle sarmaş dolaştı…Bu durum bana yaradı bol bol mıncıkladım fıstığı..:)

7 Şubat 2010 Pazar

Haftasonu..:)

Cumartesi minik yakışıklının doğum günü için la capitanaya davetliydik…miss judyim post yapar ben de kopylerim dedim ama tembel çıktı bizim kız…:)
La capitana her zaman ki gibi süperdi hem mamaları ,hem kendi, hem de misafirperverliğiyle ..her şey la capitananın elinden çıkma ..görüntüleri gibi tatları da enfesti..dolu tabaklarımızı bitirip tekrar tekrar yedik.zaten masa başından kalkmadık ... akşam eve gidince yemek falan da yiyemedik..:))


işte bu güzel mamaları yapan becerikli eller..:)


saatlerce oynayıp oyuna doyamayan bıcırlar

Bu fotoları Judyim çekti ben çok beğendim..:))


ben böyle aile buluşmalarını çok seviyorum…herkes tam kadro katılmaya çalışıyor,bayram gibi neşeli oluyor,eski yeni her şey konuşuluyor..İşte böyle benim haftasonum çok güzel geçti..bol sohbet ,bol kahkaha, bol fotolu bir haftasonu oldu.
umarım sizinkiler de en az bizimki kadar güzeldir…

4 Şubat 2010 Perşembe

3 Şubat 2010 Çarşamba


Foto- diyafram-enstantane arasında kayboldum…imdattt
Kış ortasında terlik modası yaptım..:)
Hallowen duş jeli missss..
Çıt çıt çekirdek..kız bu ne bereket…
Çantasız gezmek ne güzel..giy montu doldur cepleri çık…
Sıcak çikolata hımmmmmmmm...
Hayal kırıklığı olmasın…inşallahhhh..
BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)