7 Haziran 2009 Pazar

HaFTA sONU








Bizim için çok güzel bir hafta sonuydu…kelebeğimin okulunun pikniği vardı…ben de kızımın arkadaşlarıyla ve anneleriyle tanışmak için bu pikniğe bayıla bayıla gittim..oldum olası piknikleri severim zaten ama yok kuduz yok kene derken piknikler de yalan oldu..piknik yerimiz Göztepe özgürlük parkıydı…çok güzel bir seçim olmuş, şansımıza festival de vardı…zaten bu ara ne şanssa gittiğimiz heryerde festivallere denk geliyoruz…herkes evden bir şeyler getirecekti..ben de pasta hariç hamur işlerinde beceriksiz olduğum ve vaktim de olmadığı için soluğu modada bizim evde aldım..çok güzel ev işi börek çörek yapıyorlar.. 1 kilo poğaça ve 1 kilo ıspanaklı börek aldım
Eve geldim güzelce borcama dizdim..ohhh mis gibi oldu…gerçi soranlara hazır dedim ama olsun..:)
Piknikden sonra da yallah Bebek…ohh mis gibi valla tatil gibi..Anneye ve Aslı’ya katkılarından dolayı ayrıca teşekkürler..yürüyüşümüzü yaptık..parka takıldık…Pazar sabahı da gözümüzü bebek de açtık…sabah bahçede mis gibi kahvaltımızı yaptık…parkımıza gittik…en güzeli de twilight’ı seyrettik..kitabını okuduktan sonra biraz basit geldi ama yine de çok güzeldi (kociş bile beğendi..:)..)
Aslında anlatacak çok şeyimiz var ama zamanı geçince pek hevesi kalmıyor..
Sizin de hafta sonunuz en az bizimki kadar güzel geçmiştir umarım …

4 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

hhahaaahaa fotoları çok beğendim cicim.
benim sabah sabah afyonum patlamamış gözüm açılmamış halimi iyi ki koymadın heee, kan çıkardı püaahhaahaha

♥sibelinsu♥ dedi ki...

sağol canım...fena değillerdi beaa...hatta sabah sabah anca bu kadar güzel cilt olur...millet senin gibi olmak için 10 ton makyaj yapıyor...

ayhan dedi ki...

Hakikaten bir parktan diğerine bizim için sıradışı bir performans oldu. Haftaya da Bebek parkında pinik+mangal öneriyorum,:)
Olay oluruz be..
Hazır hızımızı almışken bir de denize atlarız....

Tamaaaam tamaaam kızmayın, gerçekten denize girmek istedim ama...

Piknikten vaz geçtim hafta sonu cuma akşamından geçelim Bebeğe,kızı uyutur
dalarız bir mekana? He?

Sabahta bahçeye trenleri mi kurarım, oh oh ,
sizde film seyredin kitap filan......

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Tatil başlasın....:)

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)