29 Haziran 2009 Pazartesi

HAftAsoNU







Cuma akşamından yine kocişin bekarlık evine, annelere, Bebek’e geçtik…sabah erkenden kalkıp ıhlana-mıhlana evden çıkıp işe giden tek kişilik olan bendeniz kötü bir gün geçirsem de devamını güzel bitirdim..Aslı ,kociş hep beraber kuzen toplantısı yapmak üzere Taksime koşuştuk…Bi güzel yedik içtik…Taksime gitmeyeli upuzun bi zaman olmuş ya…tıkılıp kalmışız eve…en son 1.5 yıl önce yine kuzen buluşmasına gitmişiz..(ben ve kociş)..gece bayağı uzun sürdü...gece sonuna doğru fire versek de Dilek,Tolga,Aslı kociş ben baya güzel geçti…Yelda Burak ve Tarık erken ayrılmak zorunda kaldılar…fotolar da ne yazık ki yoklar..zaten nedense bu foto çekimi hep son anda akla gelir..eve geldik yetmedi bi de Bebek turu yapalım, mini dondurmalarımızı yiyelim dedik…kalan son gücümüzü de harcamış olduk..sabah da sağolsun simitçi sayesinde 9.30 gibi kalktım..yoksa kalkamazdım valla..anne simidi çok sever..yataktan fırlayıp koştura-koştura cama çıkıp uykulu-uykulu simit ısmarladım, yaa..ben bile şaştım sonradan ama o simitleri kaçırırsam üzülürmüşüm…:)

4 yorum:

AYHAN dedi ki...

Yahu şu simit ne önemliymiş,
sabah ben yanında kıyameti kopartıyorum uyandıramıyorum? Bakalım Kadıköyde de simiti
burnuna yaklaştırınca uyanbilecekmisin?

Hem hakikaten Pelinsu da Kadıköyde 8:30a dek
uyuyor, Bebekte 7 de ayakta, allah allah?

Evet kuznlerle görüşmeyi özlemişiz gerçekten
fakat şşırtıcı olan artık hepimizin oradaki
gürültüyü pek kaldıramayışımızdı? Yaşlandık he?

Yoksa 4 kere masa değiştirmezdik:)

2 bavul ve 40 küsur yük ile sayfiyeye geçiyoruz ama sabah deniz kenarında yürüyüş süper, keza serin bahçede kuş cıvıltıları içinde kahvaltıda harika!

Hişt kuzenler, bir daha ki sefer Bebek te toplansak?

Bu arada Pelinsu kaydırakta Ali Sadi yi itti!
Neyse ki kamera yoktu? :)

sibelinsu dedi ki...

Kadıköy'de okul var kuzum..Bebek'de eğlence çocuk şimdiden çözdü olayı.
Yok ya itmedi..benim sıram diye uyardı..:)

Korhan dedi ki...

İlk resimde Aslı'nın bira bardağına sarılışına bayıldım. Caponum bu kadar sevgiyle bir erkeğe sarıldın mı hiç? :)))

sibelinsu dedi ki...

evet gerçekten çok güzel sarılmış...bi okadar da masum bakmış..

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)