11 Haziran 2009 Perşembe

İKoNcaN PeliNsU






6 yorum:

...Aslı Cadısı... dedi ki...

Kendisi de, elbisesi ve elindeki şekeri gibi çok tatlı maşalllah. Allah nazrlardan saklası:)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Teşekkürler Aslı Cadısı.:)

Judy Abbott dedi ki...

canım benim, ne güzel poz vermiş, maşşallah :)

Mai dedi ki...

haha lovely!

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

4. fotoya bayıldım kızın gerçekten çok tatlı Allah bağışlasın :)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

teşekkür ederim canım sağol...:)

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)