15 Temmuz 2009 Çarşamba

GoOgLe LaTiTuDe



İşte google dan yeni bir buluş daha…google artık fiziksel olarak yerinizi şıp diye bulabilecek..(bu gidişle yakında ruhsal olarak da nerede olduğunuzu bulabilir…bunlardan korkulur)
Symbian işletim sistemli Nokia,Blackberry,Windows mobil işletim sistemli cihazımız varsa bu uygulamayı kullanabilecekmişiz..
Servis, web sitesinde söylendiğine göre henüz Türkiye'de hizmet vermiyor. Kullanabilmek için dilerseniz mobil cihazınıza bağlantı göndertebiliyor veya kendiniz google.com/latitude adresini ziyaret edebiliyorsunuz. Bu arada servisin Türkiye de uygulandığını söyleyenler de var..
Google, kendi blogunda şu yazıya yer vermiş; Sadece sizin yerinizi görebilenleri kontrol etmeyeceksiniz ,aynı zamanda sizin yerinizi görebilecekleri bölgeye de karar verebileceksiniz,veya ‘gizli’ moduna geçebileceksiniz.
Tamam bazı koşullarda çok gerekli ,yararlı olabilir,ama hayata bu kadar müdahale yanlış bence…bu benim fikrim

Hiç yorum yok:

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)