7 Eylül 2009 Pazartesi

HaFtASoNU..

Ya ne kadar yoğun bir insan olup çıktım ben..bir postu yazamadım..şu anda da acayip yorgunum…Cumartesi iftar için La Capitana’da buluştuk.işte bu fotolar buluşma öncesinden önce klasik giyindim ama Judycim arayıp kuzenler arası deyince soyunup dökünüp bu ultra rahat uydurmasyonu giydim



Ve işte bıcırık pelinsu


Ve adres la capitana..
bi hatun bu kadar mı becerikli olur .olur anne si yani Zehra halada öyleymiş..muhteşem bir iftar masası hazırlamış evlere şenlik..bu bir şey yapmamış haliymiş..:) judy anlatmış yemekleri ama o bile eksik liste yaz yaz bitmez..çeşit çeşit poğaçalar ve börekler de vardı..la capitana ve eşi gerçekten çok hazırlanmışlar elleri kolları dert görmesin..biz de harcanan emekleri boşa çıkarmadık durduk durduk yedik..ya şimdi ben iftara çağırsam diyorum ama la capitanın üstüne de olmaz ki ..ağanın şeyi üstüne şey olmaz ki der gibi oldu..


Pelinsu ve ev sahibi yakışıklımız Ertuğ..çok iyi anlaştılar..

ve garfield modundaki kociş..:)

14 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

canım benim, zehra hala da öyleymiş derken ne kastettin acaba, ben o çiğböreklerden, gül baklavalardan hiç yemedim yedirmediniz mi demek istedin????

:)))))))

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Kızım valLa söylentiden öte gitmedi dermişim...)
gül baklavayı bayramlarda yedik de çiğ böreği ben görmedim anacım ama kociş o kadar çok anlatırdı ki zehra halanın böreğini bi gün baktım dayanamayıp kendi yapıp getirmişti...

Stil Direktoru dedi ki...

Anasına bak kızını al denicek ilerde kuzum maşallah size, kuzenlerle muhabbete de doymuşsun belli

burcuylayaşam dedi ki...

canım çok güzelsin..şimdi böylesin evlenmeden önce nasıldın çok merak ediyorum...maşallah

♥sibelinsu♥ dedi ki...

stil direktörü canım...sağol o sözler söylenmeye başlandı bile..:)
aslında eşimin kuzenleri ama kendi kuzenlerimden daha yakınlar...arada bir buluşma iyi geliyor..

♥sibelinsu♥ dedi ki...

burcuyla yaşam güzelsözlern için teşekkürler...:))))

la_capitana dedi ki...

Sibelinsu'ya mesaj: Çiğbörek isteğiniz alındı ve anlaşıldı. Bir sonraki parti çiğbörek partisi olacak. Yalnız Bebek'teki o havayı yakalamak için mevsimlerden yaz olması, elde bol bol peçete bulundurulması ve ayak altında biz pişiriken pişen çiğbörekleri çalan bir sürü velet olması gerekiyor. Bahçe kısmını ben hallederim. Mekan da bebek değil de tarabya olur. Yalnız velet kısmı sana düşüyor:))))))))) Kız erkek farketmez:) yap yapabildiğin kadar:)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

La capitana canım mesaj doğru yere ulaşmış...:))
kızım yeter iki tane velet...yetmezse çalıp kaçan velet rolünü biz yaparız..

la_capitana dedi ki...

Süperrrrrrrrrrrrrrr :) kendim pişirir, arada bir de kendimiz çalarız.

♥sibelinsu♥ dedi ki...

hehe..
sen hamuru hazırlarsın,erkekler açar ,dilek doldurur,judyle ben de kızartırız...

ayhan dedi ki...

anacım, siz böreği yapın,
çalacak birileri hazır ve de nazırdır...:)

bak şimdi hatırladım, annemle börek açıp yedik, sonra kalkıp o sırada çalışmakta olan Sibel ve annesine de götürdüm.
Ama Ortaköy de önce babaya rastladım, daha evlilik vs. bir şey yok, 3 yıl filan var...

Babaya "ellerimle börek açmıştım da" dedim, adamcağız kala kaldı, bende fırsat bilip hemen kaçmıştım...

hey gidi hey...

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Babacım da çocuk elleriyle börek açmış daha ne olsun demişdi..:))

cecilia dedi ki...

inanılmaz tatlı görünüyorsunuz, kombininize bayıldım ikinizin de :)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

teşekkür ederiz cecilia..:) benimki uyduruktu ama rahattı..bazen rahatlık daha önemli oluyor..:)

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)