3 Ocak 2010 Pazar

2010 nasıl başladı


Yılbaşı günü saat tam 8 e kadar çalıştım normal çalışma saatimin extra üstüne kadar…ama ertesi gün çalışacakken tatil kararı alınması 10 a kadar çalışsam yine de mutlu olmamı sağlayacak türdendi…3 koca gün tatil…
Yılbaşında bir yerlere gitme kararı minik yürüyen fıstığımız nedeniyle düşünülmüyor bile onsuz yeni yıla girilir mi hiç…hatta onsuz bir şey yapılabilir mi..yapılmaz yapılsa da zevk alınmaz..illa o minik fıstık yanımızda olmalı hatta o anı mahvedecek kadar kötü tavırlar bile sergilese yine de her zaman her yerde yanımızda olmalı..:)Demek ki ancak 3 yıl sonra yılbaşını dışarıda kutlayabiliriz…
Ben gidene kadar kociş masayı hazırlamıştı türlü türlü mezeler almış,o kadar çok almış ki bugün ancak bitti..yanında da mis gibi siğara böreği..:)beraber şarkı söyledik 3 lü dans ettik…00:05 de de yattık:) 12 yi atlattık ya yeter …sabah tam 12 de kalkarak 12 saat uyuma rekorumu da kırdım…:)
Yeni yıla karga gibi bir sesle ve de hasta girdim hala da düzelmedi bütün yıl böyle mi geçer yoksa..:)..zaten 2010 söylemesi yazması güzel ama pek güzel geçermiş gibi gelmiyor bana nedense,başımıza ne haltlar gelecek bilmiyoruz tam bir belirsizlik, zaten küçük yakışıklımın geçici bir hastalığı çıktı,annemlerde kıl payı büyük bir kazayı atlatıp küçük bir kaza geçirmişler..hayırlısı diyip geçelim…biletime amorti bile çıkmadı zaten son gün saat 9 da alınan biletten de bu performans beklenirdi…aman çıksa nolcak geçen sene 100 tl çıkmıştı almamıştım…bütün bir yıl cüzdanımda benimle gezdi…Astroloji tahminlerine göre benim gibiler yani yaylar bu yıl her konuda süper olacakmış…
Blog fotomuzu da yeniledim…ben bön bön bakıyodum..pelinsu da mini minnacıkmış..
Bir daha ki postum… pelinsunun elle dergisi pozları….:)

2 yorum:

www.capricemoda.com dedi ki...

12 saat uyku nasıl bir duygu canım:) uyandıktan sonra başağrısı oldu mu yoksa çok mu dinçtin.Benımde öyle bir ahtım var bir gun yatıcam ve tam 12 saat uyuyacagım ama sonu ne olur bilmem :D

♥sibelinsu♥ dedi ki...

yok canım ne başağrısı yaradı uyku her sabah 7 de kalkınca ilaç gibi geldi..bana kalsa yine yatardım da kocişe ayıp olmasın dedim..:))
tabi günün yarısı bitiyo o ayrı...
olsun yine de darısı senin başına ..:)

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)