27 Şubat 2010 Cumartesi

3ü bitti...kaldı 1

Pelinsu 2 gün okulu asıp ananede kaldı,malum bize 15 tatil olmadı, minik sıkılmıştır bunalmıştır diyerek anane havası aldıralım dedik ama bizimkinin okul aşkı başka,yok okuldan geri kalırım,yok arkadaşlarıma tatil olursa ben de yaparım ama onlar okula giderse ben de giderim..biz de herkese tatil dedik mecbur çünkü plan yapılmış,hazırlık yapılmış 2 bavul hazırlanmış..gecenin bi yarısı karar değiştirmek olmaz…
İlk gün hep beraber Akmerkez’e gittik..GAP vitrininde ve önünde bir Pelinsu gördük..:)




Gönlünü de yapıp çıktık….


Ertesi gün bebişli göbüş çekimi yaptım…ben çok beğendim fotoları…aktarma işi bitince buradan da paylaşırım…

Bugün de bebiş alışverişi yaptık ama ne alışveriş.omuzlarım göçtü resmen….eve geleli 5 saat oldu ama hala atamadım yorgunluğumu…
Bugün bir tanımadık..bizi görünce aaa sibelinsu dedi,gülümsedi…:)
Yarın mümkün olursa evde pineklemek istiyorum...

6 yorum:

nohut oda dedi ki...

masallah cok tatlı bır kızınız var cok mahsun bır yuzu var..
allah bagıslasın..

Korhan Korman dedi ki...

Sibel hamilemisin? Atladım mı konuyu? :)

çokoprenses dedi ki...

bugün istinye park gap'te bakmıştım ufaklıkların resmine,tüh daha dikkat etseymişim,pelinsu'nun oldugunu bilmiyodum.

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Nohut oda çok teşekkür ederiz..Hepimizinkini inşallah...
Korhan yok atlamadın..ben yenge adayı oluyorum..:)
Çokoprens soldaki pelinsu oluyor...:)

Zeynep dedi ki...

küçük hanımda pek bi tatlıymış :) maşallah

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Teşekkürler Zeynep..:)

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)