20 Mayıs 2010 Perşembe

SEVDİMM.:)

Salı günü kocişin kuzenine yemeğe davetliydik…sevgili Dilek o kadar güzel hazırlanmış ki buradan da tekrar tebrik edeyim fıstığı…ya bizim ailenin hatunları pek bi hamarat o kadar fena hazırlanıyorlar ki onlar gibi hazırlanamayacağımı düşündüğümden bu davet olaylarına pek giremiyorum ama söz Erkan abi geldiğinde ilk davet bende olacak……tam 4 gün uğraşmış bizi ağırlamak için, yaptığı her şey süper olmuştu…ellerine sağlık bebiş…ne yazık ki makinam olmadığı için foto çekemedim yoksa görülmeye layık bir masaydı ama Judyim yakında ekler fotoları ben de oradan kopyalarım..:)))
Çarşamba günü de pelinsu ananeyle beraberdi…ne acayip bi hatun bu benimkisi de ananeme gitmiycem diye iki saat ağladı, ananeden ayrılınca da eve gitmiycem diye..hey allahım ya…tam oyuncu bu çocuk…
Bol bol park park gezmişler,ben de işten bi ara kaçıp onlara park sefasında katıldım…sonrasında da ananeyle ve kardişle güzel bi yemek yedik..annemle dışarda takılmayalı epey olmuş….iyi geldi


Dedesiyle her seferinde kuşları besleyen fıstık bu sefer dedesi olmasa da yine isteğini gerçekleştirdi..

Yakışıklı şeker jonjonum..:))








3 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Huzur ve aile ile olmak budur

Judy Abbott dedi ki...

Yaaa Tansel benim kadar olmuş maşşallah:)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Edacım..canımsın..:))
Judyim sorma ya 1.90 oldu bizim minik kuş..:))

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)