13 Aralık 2010 Pazartesi

Pelinsu ve Barbie dünyası

Aslında bu fotoğrafları katılacağımız bir etkinlik için çekmiştim ama blogum da nasiplensin istedim...
Normal kız çocukları gibi bebeklerle oynamaktan hoşlamayan pelinsu genelde babasıyla oynamayı tercih ettiği için sevdiği oyuncakları ya arabalar,ya trenler,ya da atlar oluşturuyor.Hatta bebekleriyle pek oynamışlığı yok ama pazar günü bahsettiğim(belki ilerde sonuç güzel olursa daha detaylı bahsederim)etkinlik bahanesiyle kenarda köşede bulduğumuz barbilerimizi topladık ve oynanmamış günlerin acısını çıkarttık.
bir gün oturup bu barbilerle özel bir çekim yapmalı çok güzel poz veriyorlar:))








3 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

muhteşem olmuş, bence daha çok barbie çekimi yapabilirsin, değişik kıyafetler filan alalım, çok deli pozlar çekersin ya heyecanlandım:)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

judyim aceleye geldi biraz ama gerçekten şahane çıkıyorlar...bu arada sanırım senin çocukluğundan kalma bir şeyler de var bu fotoğrafta....))

annesiningülü dedi ki...

Yağmur görse bayılır :D

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)