29 Aralık 2011 Perşembe

Pınar ♥ Nihat


Yine eklemekte çok geç kaldığım bir hikaye, o kadar geç kaldım ki güzel gelinim 3-4 gün sonra güzel bir anne olmuş olacak hayırlısıyla…
Sevgili Pınar ile tanışmamız ağabeyinin düğün fotoğrafları çekimiyle olmuştu (Abi Çağlar ve güzeller güzeli eşi Seçil'in düğün fotoğrafları için TIK )
Dolayısıyla çekim öncesi detaylarla ilgili pek bir konuşmamız olmamış, tanışmamız düğün gününe kalmıştı.Sabah kuaföre girdiğimde Pınar'ı görür görmez yüzümde güller açmıştı bile kusursuz bir yüzü vardı..işim kolay olacaktı..:))




Hazırlık sırasındaki sakin tavırları; saç ve makyajının tamamlanması ve gelinliğini giymesiyle birlikte kendinden emin, mutlu bir hale dönüşmüştü.
Prensesler gibiydi.
Pınar'ın güzelliğine havanın güzelliği de eklenince beni memnun eden fotoğraflarımız olmuştu…


Çekim için Hidiv Kasrı'nda karar kılmıştık, ama yolumuz Otağtepe’ye düştü, bence çok da güzel oldu…İlk kez gitmemize rağmen muhteşem manzarası karşısında büyülendik. Muhteşem boğaz manzarasına tepeden bakmak hepimizi fazlasıyla mutlu etmişti.


Bulutlu hava her zaman favorim,çünkü bulutların karelere kattığı renk, anlam ve gösteriş beni çekim sırasında bile mutlu etmek için yeterli :)artık hava raporuna bakarken bulutluluk durumuna da mutlaka göz atıyorum..bulut varsa oh ne ala













Nihat ilk başta ben öyle poz vermem böyle poz vermem dese de çekimin ilk 15 dakikasından sonra rahatlamış ve poz verme konusunda güzel Pınarla yarışmaya başlamıştı bile…








Sanırım Pınar ismi artık benim için özel çünkü bu yıl tam 6 tane Pınar isimli gelinim ve 1 tane de çıtır annem oldu..:))
Pınarlar buraya ))
Bu özel günlerini Sibelgürüney Photography ile ölümsüzleştiren güzel çiftime bir ömür boyu mutluluklar dilerim.

2 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
ne hoş bir sayfaa:)
sımsıcacık,rüya aleminde gibi hissettim kendimi...
emeklerinize sağlık...
seve seve izleyiciniz oldum hemen...
bende sizi bekliyorum sayfama:)
kucak dolusu sevgilerimle....

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Birtutamkekik çok teşekkür ederim...ben de sizi ziyarete geliyorum hemen:)
Sevgiler

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)