1 Ocak 2012 Pazar

HOŞGELDİN 2012


2012 yılına güzel bir giriş yaptık, Cuma akşamı hazırlanıp erken yılbaşı kutlaması için Nişantaşı’na gittik..en son yılbaşı kutlaması için gittiğimde Pelinsu karnımda minik bir fasulye kadardı :)

Nişantaşı mağazalarıyla, evleriyle sokaklarıyla ışıl ışıldı.Kış rüyasının tema olarak işlendiği Abdi İpekçi Caddesi daha bir görkemli olmuştu. Beyaz kar perileri, kırmızı halısı, neon ışıklardan yapılmış 7 metrelik yılbaşı ağacıyla göz alıcı güzellikteydi.
Gittiğimizde eğlence olmasını beklemiyorduk ama Radyo Virgin ve djler eşliğinde yüksek sese rağmen insanı rahatsız etmeyen bir gösteriyle karşılaştık.Pelinsu hepimizden çok eğlendi ve enerjisi bitene kadar dans etti.31 Aralık gecesi yapılacak konfeti yağmuru ve havai fişek gösterisini göremedik ama onun dışındaki her şey çok güzeldi, 1 sonraki gün yağan yağmuru görünce de iyi ki erkenden gitmişiz dedik.



Cumartesi saat 16:00 da havayı görüp evde kalmaya karar verince de ilk defa yılbaşı masası hazırladım; köfte, piyaz, püre, sigara böreği, Amerikan salatası ve kabak tatlısıydı menümüz. Kuruyemiş, cips ve fondü eşliğinde tv izleyerek gecemizi sonlandırdık.


Hepinize önce sağlık, ardından da başarı ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum.

4 yorum:

çakıltaş dedi ki...

size de mutlu yıllar! fotoğraflar çok güzel... keşke nişantaşına gitseymişim dedim kendikendime... yılbaşı için nişantaşına gittiğimde evli bile değildim:)

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Çakıltaş beğenmene sevindim...Zaman ne çabuk geçiyor değil mi :))

Judy Abbott dedi ki...

föndü mü???

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Evet Judy çikolata fondü...

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)