4 Ocak 2012 Çarşamba

Elif ♥ Şenol


Elif ve Şenol çiftimle yazıştığımız bir forum sayesinde tanıştık…ve bir haftasonu buluşup detaylar hakkında konuştuk…aslında pek detaylar hakkında da konuşmamıştık Elif kararını vermişti ve istekliydi.
Düğün günü kuaförde buluştuk, bir gün öncesinde Elif’in kardeşi kaza yapmış ( neyse ki bir şey olmamış) onun gerginliği ve düğün heyecanı vardı üzerlerinde ama hazırlıklar sırasında bu gerginlik ve heyecan yerini mutluluğa bıraktı…Ablası Sibel Elif ‘ten daha heyecanlıydı…Saçı ve makyajı kesinlikle olabilecek en güzel model ve tonlardaydı Daha öncesinde ve sonrasında da aynı kuaföre gittiğim oldu ama en güzel çıkan gelinim Elif oldu…


Çekimi Hidiv Kasrı’nda yaptık …Şenol çok eğlenceliydi ve güzel gelinim sayesinde hep doğal güldü…















Sibelgürüney Photography olarak sevgili Elif ve Şenol’a aynı neşe içerisinde geçirecekleri nice güzel yıllar diliyorum.

Hiç yorum yok:

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)