7 Şubat 2012 Salı

Ezgi ♥ İlyas


Benim masaüstümde artık bu fotoğraf var...sanırım yakında da fotoblok olarak başucumda asılı olacak :)
Güzel düşünülmüş özenle hazırlanmış detaylar, neşesi yerinde yakışıklı bir damat, güzel mi güzel çok karizmatik bir gelin, mutlu arkadaşlar, kuzenler, teyzeler,yeğenler bir de gelin evinde yediğimiz şahane düğün yemekleri...
1000 e yakın fotoğrafın içinden ben bunları seçebildim,bakalım siz de beğenirsiniz umarım






































Daha fazla fotoğraf için TIK

5 yorum:

tubitos dedi ki...

maşallah gerçekten çok güzeller allah nazarlardan saklasın..kuaför olarak kimi tercih etti acaba makyajı çok güzel olmuş..

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Tubitos amin...gelinimin tercihi Suadiye London Kuafördü

mihrace dedi ki...

çok güzel bir gelin olmuş maşallah.ilk sıradaki resim de gerçekten çok güzel tebrikler :)

http://mihracestil.blogspot.com/

Duygu Senyurek dedi ki...

Harika kareler:))

♥sibelinsu♥ dedi ki...

Duygu Senyurek ,Mihrace çok teşekkür ederim...:)

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)