21 Ağustos 2009 Cuma

KrEatİV BLoGeR



Sevgili elbruze ve fashioncholic bu hediyeyi bana layık görmüşler..çok teşekkür ederim...hakkımdaki ilğinç 7 şeyi açıklıyorum..ay bunlar 5 dakikada çıktı düşünsem daha neler çıkar acaba merak ettim şimdi bunun 20lisi falan olsaydı ya.. :D

--Hiç yalanım, pembe yalanım dahi olmamıştır...söyleme çabalarım olduğunda da genellikle başarısızlıkla sonuçlanmıştır..söylediğim olduğunda da 2 dakika içinde doğrusunu söylemişimdir..
--Hiç sırrım da olmamıştır…tutamıyorum bir şeyi içimde..sır bunu söyleme dediklerinde de beceremiyorum..o yüzden sırsa bana söylemeyin diyerek işin içinden çıkıyorum…

--Telefonda konuşmayı hiç sevmiyorum…sıkılıyorum…utanıyorum…bi tuhaf oluyorum işte..mesela biri hastaneye yattı geçmiş olsun denilecek..allahım arayana kadar perte çıkıyorum…konuşma bitince derin bir oh çekiyorum ..kapalıysa göbek atıyorum o derece yani..rezilim bu konuda kabul ediyorum..

--Yeni tanıştığım insanların karşısında yemek yiyemiyorum…tabi 2 kişilik ortamlar için geçerli…kalabalık ortamda arada kaynıyorum sanarak götürüyorum..:)..eşimle 6 yıllık flört döneminin ilk 2 yılında eve gelip mutfağa koşardım..tabi kenarından köşesinden bir şeyler yerdim ama bünyeye yetmezdi..:)

--Macır olmamızın da etkisiyle çok hızlı konuşurum..kimse bir şey anlamaz…yabancıymış lafları karşısında hayır Türkçe konuşuyorum desem de anlaşmamız biraz zaman alır..hemen her hafta bu olay başıma gelir..

--Yeni iş sektörü bulma konusunda üstüme yoktur..haftada1 nerdeyse…bunun suçlusu da burcum sanırım yay burcuyum gerçi daha çok yayın ucundaki ok gibiyim ya neyse..oradan oraya zıplıyorum..

--İnsanları kırmamak adına çoğu şeye katlanabiliyorum ama bu yakın çevrem için geçerli..


geçen sefer ki mim olayından dilim yandığı için şimdi bu hediyeyi herkese üflüyorum..isteyenler alsın..:D

5 yorum:

Fashioncholic Girl dedi ki...

şu telefon konusunda aynıyız .

hatta bazen beni arayan olduunda müsait diilim diye mesaj atıyorum :)

Korhan dedi ki...

Şşşt bana hediye etsene hadi :))))

sibelinsu dedi ki...

Azıcık aklı olan sana hediye etmez oğlum.:)

sibelinsu dedi ki...

fashioncholic bendensin..:)

cam balkon dedi ki...

href="http://www.panoramikbalkon.com
href="http://www.cambalkonline.com

BU SİTEDEKİ BANA AİT FOTOĞRAF VE YAZILARIN HİÇBİRİ, HİÇBİR SEBEPLE İZNİM OLMADAN KULLANILAMAZ.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER OLURSA BEN BURDAYIM

Blog Widget by LinkWithin

LARVAM

LARVAM

İzleyiciler

Geçmişi merak edenlere..:)

Hakkımızda

Fotoğrafım
Pelinsu...Masum,akıllı,çok bilmiş,çok bıdık,çok güzel....... Bir de sevgili eşim ...canımız babamız var...dünyanın en iyi babalarından..ben kendime yeni bir prens bulacakmışım...benimkini kızım kapmış...:) günlük yaşananlar,sanat,moda,aşk,dedikodu,eğlence..bundan sonra aradığınız herşey burada olacak...daha doğrusu olmasını temenni ediyorum..:)